Saturday, November 21, 2009

16 weeks

sungguh cepat mase itu berjalan....16 minggu sudah berlalu...yeay!!!
and i'm moving to OPD level 3 this monday until end of february next year...muntah2 lah aku nak ngadap orang ramai tuh for these 3 months nie...
but finally!!! naik jugak ke level 3 selepas 16 minggu duduk di level 1 mengkhatamkan 4 station...dah lah line tepon macam haram dkt bawah tuh..wahaha

last night pergi dinner bhgian farmasi dkt hotel naza JB....
dah lah hotel kt ceruk mane tah..tapi thanks to our GPS, sampai jugak kami akhirnya
bayar mahal okey!! rm 60...tp makanan sangat x sedap....hotel punyelah kecik...3 star je kot...hall dia pun tanak kecik jugak laa kan...hurrmmm

layan je lah a few gambar....tp x byk...nnt aku dpt dri camera lain aku tambah lgi..


ai, aku paling suke gambar ko yg nie...nice!!!
(proses make-up by our make-up artist)





dah macam dentist nak wat operation gigi dah...ke macam beautician yg tgah nak cucuk botoxeh..wahaha
(lokasi: bilik mesyuarat in-patient farmasi)



 make-up aku terlalu tebal...wahaha....jenuh nak bersihkan
(tini jugak yg comel dgan lagu dayung2 mereka tuh..ke gayung sebenarnye??)



 okey...itulah baju songket pink yg aku jahit semalam...tsskkk...sebab tuh make-up tebal..sbb kena paksa menari la plak...ingat asmaradana time dinner MPG dulu tuh yg last skali keje menari2 nie...
(ini pertandingan karaoke sebenarnye, kami back-up dancer je...but we did won 3rd place...haha)


sape rindu prof mansor??? tuh yg dkat depan kanan skali...sempoii je

No comments: