Thursday, February 4, 2010

new car??

kereta baru???
aku tatau la kenapa tpi aku rase kereta aku skarang nie tgah mogok...
hahha...mungkin sebab dia tahu aku ade berangan2 nak beli kereta baru kott
berangan je ok...cume survey2 website je....merancang perbelanjaan mase depan...haha
belum nak beli lagi pun..kalau iye pun lambattt lagi
tunggu abes bayar sume hutang dulu k

nah, tngok nie, tatau bile tpi tadi baru aku prasan yg no plat kereta bahagian belakang nie dah hilang
mane tah dia jatuh...rase semalam mase balik kerja masih ade lagi...hahaha, esok terpaksa gie kerja tumpang org len dulu..nnt x pasal2 kena tahan polis plak...



dan ooohhh, cover tayar belakang pun hilang...jatuh jugak tatau kat mane...memang hodoh la....haha...kalo kat tempat parking tempat kerja tuh, kereta aku lah yg paling hodohh skali...tsskkk...
sile abaikan kesan kotoran degil pade kereta...kan dah cakap, aku kerja dekat construction site...haha..
my dear viva...plis, plis, plis....(nyanyi macam lagu aliff tuh) jgan lah merajuk...i tetap sayang u sorang saje tau...takde kereta lain di hati i...muah2

bubbye

No comments: