Sunday, June 27, 2010

UiTM di hatiku

pagi tadi pergi UiTM di hatiku hantar naim masuk kolej perindu....

perghhhhhh....memang serius rindu pada zaman2 uitm dulu
rindu nk gie lecture sesama pepagi harung jem walopun uitm tu cenonet dekat je dgn umah sewa
rindu nk ngantok2 dlm kelas
rindu nk lepak2 makan sedap tngok movie after kelas
time puase...ahhh....puase pun dah nak dekat nie
ishhh...senang kata rindu laa semuanye
zaman belajar undergrads memang terbaekk la
tiada komitmen..kerja kau cuma belajar, then exam...senang je tu...kacang peas...
hehe...cuma tak dapat la monthly income macam sekarang....haha

bile rindu mesti kena pergi kolej perindu...heee~

AFundi masuk kolej perindu...naim dan beg gabaknye

bus uitm di hatiku

paling geram bile tengok pada pembangunan dekat area pintu belakang uitm tu
skarang dah ade pizza hut dan kfc betul2 depan pintu masuk belakang tu..kenyang la pak guard hari2 bole makan pizza kfc depan mata
then, 1 row bangunan kedai baru tuh pulak ade jakel...1 row tau..bukan 1 unit je(kalu x silap la, tngok dari jauh je pun, hehe)
kalau lah time aku belajar dulu dah ade memang konyang den makan pizzza kfc sokmo,  lepas tuh pegi kelas pakai tudung ariani jakel...wahh...macam aku pakai pesen ariani pulak kan...hehe...kopak la student2 uitm sekarang nie...
i-city pulak dulu tanak bukak time aku blaja...x dpt den nak  posing2 bawah gemerlapan lampu...cett

ok....cukuplah
aku nak sambung buat slide project presentation

sudahkah anda menghantar LOGBOOK anda??
tunaikanlah kewajipan ini sebelum terlewat
haha...btw, kami belum hantar pun...dah sudah lewat pun...hehe
nnt dah hantar aku announce dekat sini

daaaaaaaa!!

4 comments:

SuryaRahman said...

baru setahun kita tinggalkan tapi dah banyak perubahan kan.

yang kfc ngan pizza tu memang strategic gila ah. dapat jpa terus lepak situ.

rindu woo.

Unknown said...

huuu sume org kate i-city tu best, aku jugak yg tak penah jejak kaki kat situ.
kalo sume2 tu ade kan : jakel kfc pizza sume, aku rase hari pertame duit masuk sume dah abes :P
rindu juge nak balik sane T_T

ckin said...

huuuu....rinduuuu...
dah setahun rupenye, cepat betul mase berjalan
giler cepat membagun seksyen 7 tu
huhu

-widie- said...

rinnnduuuu kamu sume.....=(