Sunday, July 25, 2010

tinggal 1 minggu lagi sebelum genap setahun bekerja
how time flies kan...

aku ingat lagi, masa mula-mula kerja dulu selalu wat countdown
kira from week to week bila nak habis prp
masa tu 52 weeks tu rasa macam lamaaaannyyyaaaa nak habis
tapi tup tup je dah masuk minggu terakhir esok

ok fine, memang lah bukan tup tup je masa tu berjalan
banyak benda kerja2 tension2 gaduh dengan patient2 oncall2 yg terpaksa dihadapi
but we all manage to go through all that
banyak benda yg dipelajari
but there are still a lot more to learn
learning is a never ending process

sekarang ni tunggu je lah dengan penuh berdebar
ke mana lah agaknya aku ni dicampak agaknye
harap2 tidaklah ke tempat yg perlu menaiki sampan
boleh nangis aku sampai penuh air sungai nnt

dan minggu2 terakhir jadi prp memnag seronok
lebih2 lagi sekarang aku duduk manufacturing
sangat bahagia
taiada komitmen
tiada requirement yang perlu difikirkan

cukuplah tu kot
bye

2 comments:

SuryaRahman said...

weh pergi mana. apasal macam lama tak online ni.
macam bukan ko je.
haha.

ckin said...

aku hari2 pegi keje balik keje je weh...tade ke mana2 kot..haha..sebenarnye
laptop aku x bley detect wireless rumah aku nie, sbb tu aku dah jarang online skang...huuu