Saturday, April 4, 2009

Final exam

takutt...
final exam is coming...
satu hape pun aku x study lgi nieh
sempat ke nk study sume???
huhu...walopun hanye 3 subject je, tp rase macam blaja utk 10 subject *ini adelah kate2 bdak yg malas blaja sebenarnye

ini adelah jadual exam kami:
26/4 - PHM 575
3/5 - PHM 576
7/5 - PHM 577

hari ni hari last class ktrng..last class as an udergraduate student...aku sedey..;(, tp mase class tuh aku sgt ngntuk dan bosan *sorry cik nizam, saye bising dlm kelas tadi

ape yg pasti, i'll be missing my good old days hectic classes during these undergrad times, lepas nih takde lagi dah dtg DKH, duduk kt seat biase aku, dngar lecture smbil tido..

sob...sob...sob...

okeh....enough!!!


misi aku skarang :
1. mule mencari kembali notes yg tatau dimane tah
2. mengurangkan kadar bermain facebook aku *haha, nie yg paling susah nie
3. mengurangkan kadar berjoli sakan aku *duit pun makin surut, make surut juge lah aktiviti suke ria aku
4. mencari kembali sinar (chewaahh) kerajinan aku utk study

akhir kate: kawan2, JOM STUDY...

2 comments:

Anonymous said...

ini adlah gaya budak boring tulis blog..sbb die sorg jer yg x balik kG...hahaha
balik la ckin..sume org dh balik...heheheh

ckin said...

aku balik khamis ni la..tp skang serious punye bosan dok shah alam nie..