Friday, October 22, 2010

Its friday!!

Finally its friday...hehe, minggu ni terasa sangattt macam mase lambat berlalu, bosan yang amat nak menunggu ke hari jumaat ni

And i'm homeee in JB...haha...dah 2 minggu tau x balik jb...bz dok segamat...wakaka
And pukul 1.30 petang aku dah sampaii rumah, amek off petang ok sebab semangat membara nak berjumpe mr ragu buah hati kesayangan malam ni, muahaha
Kalau x amek off nanti for sure la aku akan pergi dinner tuh direct from segamat pakai baju kerja je pastu busuk-busuk, kate nak jumpe buah hati mestilah kena cantik-cantik kan, hahaa

Fine lah, aku main ngelat sket, pukul 12 noon sharp dah cabut lagipun patient dah tiada..dari pukul 11.30 pagi dah tade sebenarnye, tp tak ke macam melampau sangat kalau pukul 11.30 pagi tuh dah cabut, dibuatnya ade auditor datang buat surprise party untuk aku tak naya dibuatnye, hahaha

Untuk mr ragu, u ade hutang dengan i okay, how dare u retire so soon!!
Siapa mr ragu aku kan revealkan nanti, wahaha, macam rahsia sangat je.
Sekian sahaja, bye

No comments: