Wednesday, November 3, 2010

Majlis Perpisahan Mr. Ragu

seperti biasa dah berzaman baru mau update
^_^

Date: 22 Oktober 2010
Venue: Hotel Selesa JB
Theme: BOLLYWOOD

saya dengan ini tanpa ragu-ragu ingin memperkenalkan mr ragupathy
ex - TPKNF johor
dan ohh, dialah yang campak saya ke daerah segamat ini 
T.T


terima-kasih pakcik google..jasamu ku kenang...:))

rasanye ni antara dinner yg aku pergi yang mana temanye agak menarik iaitu BOLLYWOOD, ishh, kan ke mr. ragu tuh asal bollywood, maka untuk meraikannye buatlah ala bollywood juge kan

hambooiiii kau, bukan main bollywood abes semua orang malam tuh
haku jek kot macam orang kampung datang pakai baju kurung
yang lain2 semua pakai sari, punjabi, aishhh tak kisahlah paling tidak pun pakai gelang warna-warni yang indians selalu pakai tuh or nandek or whatsoevercall lah kan, do u get it??
dan aku sangat out of place...tapi ade aku kesah?? haha

persembahan semua fuhhh.....
menangis kalau shah rukh khan ngan rani mukherjee tengok
haha...tak bley cari makan sume orang

tarian kuch kuch hota hei by orang2 kota tinggi...notice gg paling kanan sekali  berbaju putih dan izzati kiri sekalai berbaju biru...tarian ko mantap zati...i like..hhaaha

kan dah cakap sume orang ikut tema and i am so out of place....grrr



tarian dia yang terbaik...rasenye dia mesti ade pergi dancing class kot...cantik gilerr dia menari tarian classic india,,cehh, aku men sebut je tuh, xkan lah breakdance pulak kan...haha

dan hadiah persaraan untuk yang diraikan pula mantap2
dapat laptop, printer, kerusi urut ogawa...ohhhh, tunggu nanti aku bersara mintak kereta sebijik
muahaha
*baru kerja setahun jagung dah berangan nak bersara*
harap2 dia sambung kerja as kontrak lah
so that he can bring me back to jb
as i wish

 bye
have a nice day people!!

No comments: