Sunday, November 28, 2010

Takde plastik ke?

oohhh, statement ni memang paling fofular sekali lah dekat tempat kerja aku nih
kadang-kadang sampai rasa nak muntah menjawabnye
jawapannya: TIADA
muahaha
.
.
.
.
.
.
.
.
tapi
.
.
.
.
.

.
minggu lepas aku pergi ke JUSCO untuk aktiviti mengasah vokal
 kalau dah ke sana mesti konfem akan tershopping sekali..hehe, itu pasti
dan kebetulan pula...hari itu ialah hari tanpa PLASTIKuntuk jusco
wahahaha
lepas beli barang aku pun tanya
.
.
.
.
.
Aku: eh, tak ade plastik eh
Casher: tak ade la
Aku: kalau saya nk beli plastik bole x
Casher: err, memang tak ade plastik hari ni, kena beli recycle bag tuh
Aku: err, tak apalah, saya pegang camni jelah
.
.
.
.
.
.
kemudian aku pun berkata: oohh, macam ni rupanya rasanya bila patient tanya kita ada plastik tak dan kita jawab tiada...
muahahaha
.
.
.
.
.
.
hamekk ko, jenuh aku memegang nye, nak sambung shopping pun dah tak berapa selera memikirkan cemana nak gendong barang sume tuh nanti
bukan tanak beli recycle bag tuh, tapi kat umah tuh tak macam dah banyak lah pulak kan
.
.
.
.
.
.
say NO to PLASTIC
to save our world
:))

No comments: