Wednesday, June 17, 2009

Blogku cacat

Blog aku yg cantik cun meletup mcm tuan dia nie tgah mengalami krisis pertenghan usia..eh...silap...krisis identiti sebenarnya...tuan dia sedang beusaha sedaya mungkin untuk mencari identiti sebenar blog ini...hurrmm...tp masih x berjaya lgi...so, dlm beberapa hari ini, blog ini akan remain cacat begini sbb tuan dia malas dan pening kepala melayan karenah dia yg demand mcm2..
''nak yg macam ni, tanak yg mcam tu, knape background template ni huduh, knape xbley buat cam tuh, knape dan knape, bla..bla..bla''..kata encik blog..

hey..aku malas nk layan ko...so blog..malam ni ko tido luar eh
bubbye...


update:
blog ini sudah kembali sehat seperti sediakala setelah tuan punye blog berusaha sedaya upaya menggoogle sana sini meminta pertolongan...blog...malam ni kamu x payah tido luar lgi yea.

3 comments:

Anonymous said...

mmg cacat sunggoh blog ini

Unknown said...

aku konpius la tgk blog ko. betulkan la. sian encik blog.

ckin said...

huu..aku x reti nk repair dia cemana..aku hantar blog aku gie bengkel jumpa mekanik name surya.. huhu