Tuesday, June 30, 2009

Finally

yup...finally penantian aku terhadap encik posmen sudah berakhir...
haha...mesti encik posmen tu pelik sbb x pernah2 aku tggu dia dtg umah kan, tp tibe2 hari ni aku dok tercongok dpan umah menanti ketibaan encik posmen dgan senyuman meleret hati berkocak...sape suruh encik posmen cuti selama 3 hari berturut2...x keruan rase hati tau...muahaha

ketibaan encik posmen dinanti dgan muke penuh mengaharap

MySpace

lalu, encik posmen pun meyampaikanlah surat cinta itu kepada saya
dpt je surat tuh kat tgan, terus lup dup2 bunyi sistol diastole jantung berdegup kuat sampai encik posmen rase pelik...haha..time-kasih encik posmen, lupe plak nak amek no tepon plat moto encik posmen..

sampai jugak akhirnye surat cinta SPA ni dkt aku
surat tuh bertajuk: Tawaran pelantikan tetap ke jawatan pegawai farmasi gred U41

gumbira....gumbira...gumbira...
MySpace

tp skang tgh pikirr kat mane nk wat med check-up nie, sbb diorang ckp kena wat dkt government spital...warghhh, x reti ahhr, selalu wat dkt clinic swasta biase je

then tgh pkir, mane aku nk cri si pesuruhjaya sumpah nie, kalo x pun majistret, kalo x pun hakim mahkamah sesyen...gile ahrr....guru besar skolah x bley ke mcm dolu2 tuh...x pun penghulu kmpng...wahhaha..ko ingat ko bdak skola lagi kerr cik!!!
 oleh itu marilah kte bersame2 mengenjoy cuti yg berbaki nieh               
MySpace

ke dah ade org nk start hafal drug doses dlm drug handbook mahupun BNF??...erkk...drug handbook aku mane eh??       
MySpace

ooo, lagi satu, fahmi ckp yg ayah dia ckp that it is usually takes about 1 month to get surat penempatan utk posting dri KKM...so we wait for that lah..

1 comment:

Unknown said...

erkkkk drug info aku pun ilang jugak la. mane nak carik kat semak samun brg aku yg bersepah2 ni @_@