Tuesday, July 28, 2009

5 hari

ade 2 perkara tentang 5 hari:

1. 5 hari saya hidup tanpa internet
huh!!..sungguh la tersiksa jiwa dan raga
streamyx dkt rumah wat hal, rase nk campak keluar je..sungguuh geram...%^*@!
tp tadi orang telekom dah dtg betulkan setelah ditelefon laju2 selama 5 hari berturut2 lepas tuh baru la nk datang

abes sume games yg saya hari2 main dkt FB sepi selama 5 hari
sape curi buah peach aku kat barn buddy sile pulangkan balik!!!
abes sume pumpkin aku rotten begitu sahaje dkt farm town...
haha..okey!! cukup2 lah main game tuh...kamu tuh dah nk keje dah pun

2. 5 days before start kerja..haruslah ade count down bukan??
since ni first time nk keje memang rase seram seriau la kan,
takut kang dapat KPF yg mcm abang man tuh, mau x nangis kitorang kat situ hari2
----> "I'll kick u'r ass out of my hospital"
takut weh....lagi2 lah 2 hospital dkt JB tuh adelah bekas jajahan abang man kite tuh...
hahaha...sape yg dpt 1 spital ngn aku nnt sile la bace segala CPG please.....so that bole cover2 kan member lain kalo disoal siasat nnt yea....

erkkk...kawan2..korang sume study ke?
aku setakat kemas dan keluarkan segala bagai buku dari kotak2 sahaje setelah hampir 2 bulan buku2 itu sesak nafas dlm kotak sempit itu

so, ni my Hitlist before 2 August 2009

1. tido dan bangun lewat semahu mahunye sbb nnt dah keje x bley bangun lambat unless it is weekend...tah2 weekend pun kene keje jugak kan....T_T
2. lapor diri kepada JPA
3. keluarkan duit dari ASB...T_T...takde duit dah...terpaksa korek ASB nk gune bayar duit minyak dan duit makan sementara dpt belum dpt gaji nnt...jap, duit claim thesis JPA tuh da masuk ke??
4. study....errkkk..ni tak pasti lagi..tgok lah kalo rajin nnt mungkin akan dipertimbangkan kot
5. cari lab coat...tatau dekat mane letak tah
6. kuarkan semua baju kurung dri kotak..muahaha...TENGOK...sume masih dlm kotak....
7. kasut...jap, nnt kerja wajib pakai kasut tutup ke?
8. tgok TV sampai tertido2
9. main game sampai sakit mata sakit tangan sakit segala sendi sume la

okey...mungkin ini sahaja lah setakat ini
MySpace

2 comments:

Unknown said...

aku paling suke nombor 1, 8 dan 9. best!!!! mari mari sempat lagi kite berpoye2 sebelum start keje :)

ckin said...

haha...aku pun paling suke wat yg tu jugak....best2