Monday, July 6, 2009

sekolah

hari ni bermulalah semester baru for most of the universities,
pasti mereka sedang rancak bergosip pada hari pertama bermulanya kelas,
pasti mereka juga sedang rancak merancang aktiviti2 yg ingin dilakukan awal semester yg selalunya masih lagi banyak waktu free....
aku tau sebab itu yg selalu aku lakukan
waaaa.....aku ingin berada di situ

Pantun 4 kerat (aku hentam je la tapi):

pergi kelas dengan muka mengantuk,
menghadap jammed dkt pintu masuk,
masuk kelas kemudian duduk,
satu ape lecture ckp pun x masuk...

setiap saat tengok jam,
perut mula berbunyi bermain drum,
abes kelas berjalan sampai malam,
sunnguh aku rindu kehidupan di shah alam...

2 comments:

Unknown said...

wuwuwuwu aku pun nak balik shah alam juge :(

ckin said...

wawawawawa.....aku pun....
tp this time kte blik puncak alam eh...
nak sekolah, tp tanak pekse...wahaha