Thursday, July 23, 2009

Johor pule

knape dgn Johor....
kan ke aku ckp semalam akak tepon tu ckp aku dpt KL kan....
tp aku mmg hidup2 x percaye sebenarnye tau..
dan aku berazam nk tepon semula hari ini
hahahaha....

gembire2........lompat2.......nak terbang tinggi2 !!!!!!!!!!

sebab tadi aku pegi tepon skali lagi.......
dan this time org lain pulak yg angkat tepon
and abang tu cakap awak dapt JOHOR...

waaaa...time-kasih cik abang....
aku harap this time btul la
sbb smalam tuh aku ade rase keliru semacam kan sbb dpt KL
then aku ade this gut feeling yg kate KL tuh tipu semate
lagipun mase interview hari tuh org KKM tuh ckp area KL dan selangor dah penuh
even diorang yg from KL and selangor pun x dpt kat situ kan
x kan lah pulak aku yg x mintak KL ni bole dpt kot
so, JOHOR lebey logik dan real kepada aku

mungkin akak semalam tuh tensen sbb dah petang and penat jawab tepon dri sume org
muahaha....
okey, sile unpack segala barang yg dah dikemas semalam...huhu
harap2 nnt atas surat tuh betullah dia tulis JOHOR darul ta'zim

*heart smile*

No comments: