Friday, March 12, 2010

Mimpi

Malam tadi aku mimpi pergi bercuti ke pulau tioman...nampak sangat aku memerlukan terapi-percutian-yang-entah-bile-dapat-dipenuhi

Minggu lepas aku mimpi aku dapat posting di KK pontian lepas habes PRP...gagagaga...no comment

Beberapa hari lepas aku mimpi kawan aku beramai2 disengat lipan dan aku kena bagi antivenom kepada mereka yang mana aku kena administer sendiri kepada mereka...mane nurse???

okeh...nampak sangat xde benda nak membebel di sini
saje membuang mase sebab hari ni aku gembira off x kerja
tapi...tapi...esok kena kerja la pulak..ter'paksa' gantikan rakan yg mahu pergi ke forensic tutorial esok
okay, bukan kerna terpaksa, aku ikhlas....kerja mesti ikhlas...^_^

x sabar nak tunggu 25hb...duit makin surut
tadi pergi service kereta, siap tukar 2 biji tayar depan
menangis nak bayar tadi....dah pikir terpaksa makan pasir untuk tempoh 2 minggu akan datang...

dah lah
i nak pergi melompat dari satu blog ke blog lain
chau...chin...chau

No comments: