Thursday, March 25, 2010

My Handphone Number

wahh...nak buat pengumuman no telefon aku dkt sini bole x???
sape2 free nak berkenalan bole calling2 eh, mesagge2 ke
nombornya: 013 7864917

wahh..daring gitu nak show off phone no dkt sini...
adakah anda percaya?? betul tuh memang nombor telefon aku, tak tipu...kalo x percaya bole pergi check skarang

hehehe....dahlah tuh, toksah percaya...aku just nak inform kepada kawan2 that i am no longer using my celcom number as above tuh
waaaa....sedey sebenarnye...T_T
sebab this is my first hp number...dah pakai almost 7-8 years rasenye...sungguh setiaa kan...kan
tapi apakan daya....

persoalannye??? kenapa x pakai lagi?? aku dah fedup ke dgn kecanggihan teknologi skarang?? atau aku sudah berpaling tadah pada provider lain??
kalau nak tau cube dail 013 7864917
dan jawapannye ialah "Terima kasih, nombor yang anda dail tiada dalam perkhidmatan"
kau tengok....diorang terminate nombor aku....wawawa
fine....aku x topup sebab tu korang terminate kan....
dan aku malas nak cari celcom center utk activatekan balik *sibuk busybody x sempat*

ok..boleh delete no celcom aku dri phone korang skarang
nak call aku tepon rumah je lepas nie ok...(-_-)"


bubbye

No comments: