Friday, February 18, 2011

Banjir 6.0

hahaha, gelak dulu sebelum pape
saya dah cakap saya akan cerita pasal banjir sampai boleh buat orang muntah sampai banjir lah, pastu mesti dehydarate habes lah kan

Bantuan Makanan



Bantuan makanan ni dapat hari rabu 2.2.2011
setiap keluarga yang rumah mereka dilanda banjir layak dapat bantuan ni
diorang datang naik lori besar bertulis Hospital Sultanah Aminah
*aku tatau pulak hospital ada lori, kalau ambulans pajero van tuh ade lah kan*
bantuan ni dia hantar ke setiap klinik untuk staf yang menjadi mangsa banjir
dapat 2 botol 5L mineral water, 5kg beras, milo, maggi dan telur
oklah kan, rezeki orang bagi kita ambil, Alhamdulillah~

tapi beras tuh aku hantar balik jb, kalo nak harap aku masak kat sini, sampai ke tahun depan lah tak habis-habis beras 5kg, buat habes rosak dengan kutu beras je ade lahh kan, kalo maggi tuh laju sahaje

hurrm, ape lagi nk cite pasal banjir
pikir-pikir~




No comments: