Friday, April 1, 2011

Hello April

Hello, hello
sekejap je dah April
sekejap ke??  kadang-kadang macam sekejap, kadang-kadang macam lambat kot

will be kinda busy this april, kursus + methadone
eh, dulu saya pernah berbangga kerana hanya perlu kerja methadone sebanyak 4 kali sahaja tahun ini
anda tahu tak rupa-rupanya langit itu tidak selalunya cerah kan....haha

suddenly orang hospital taknak buat methadone lagi
so, we in kesihatan sahajalah, dulu sebab orang hospital tolong buat sekali so dia punya rotation tu jadi lama 
sekarang dah jadi semakin kerap
but still okay sebab once every 2 months sahaja, still manageable

April ni genap 9 bulan ter'campak' ke segamat ni
surat pertukaran pun dah ada dalam tangan ni
tunggu masa sahaja nak isi
surya, ko tolong save kan tempat dkt JB utk aku k..hehe
take time sikit nk fikir the best reason utk letak dalam surat tu
tapi yang sebenarnya saya segan dengan bos saya
rasa macam too soon utk isi
macam belum banyak memberi khidmat di sini, yet saya tak mahu berlama-lama di sini

fening rasa
ok bye
and happy weekend!!


No comments: