Friday, April 22, 2011

Nah update sikit

hari ini sedikit stress & pening kepala sebab kena buat pengurusan asset
ishh...aku dahlah tak faham hape kebenda tuh semua, tiba-tiba jadi pegawai aset
surat beranak asset tuh semua tah ke mana
MA dulu yang incharge memang macam tettt...........
sekarang sape susah???
saya juga
ada stress di situ
-_-"

minggu ini tiadalah dapat pulang ke JB kampung halaman 
semuanya gara-gara kamu, kamu dan kamu Mat Don
tidak mengapa, saya pasrah sahaja

dan saya sangat bersabar menanti hari isnin
saya rindu kamu gaji
dari minggu lepas hanya tinggal ringgit malaysia satu ratus sahaja dalam akaun
oleh itu, sudah satu minggu tak makan nasi
ini semua gara-gara sikap belanja melebihi kemampuan
sebenarnya sudah terlebih shopping di langkawi tempoh hari







No comments: