Thursday, December 31, 2009

2010

betapa cepat mase itu berlalu bukan??
rase macam smalam baru je kite sume sama2 sambut new year nak masuk tahun 2000, mase tuh semua org kecoh2 pasal Y2K..aku mude lgi mase tuh..baru 14 tahun...x paham ape pun kot..and still ampai skang pun aku x paham ape tuh Y2K...haha...that was 9 years agooo

tup2 sahaje, dah nak masuk 2010 kan..
banyak benda dah berlaku sepanjang 2009 nie
but still towards the end of the year pun, aku punye resolution tuh  masih tang tuh jugak
jadi, seperti biasa, azam tahun baru adalah untuk meneruskan azam yg lepas2

so, HAPPY NEW YEAR GUYS!!!
may year 2010 brings joy, happiness, success and be bless by God
and may it be a better year
amin.

p/s : masuk tahun baru means bertambah lagi angka pada umur...rase sungguh tua...*sigh*
dan aku rindu nak sambut new year mcm mase blajar dulu..tngok fireworks sambil baring atas tanah sambil tngok adam nyanyi semput2 kat konsert tuh...

2 comments:

Anonymous said...

ckin..
ak br je nk buat entry psl kite celebrate new year and tgk fireworks time kt shah alam dulu..ko dh tulis..windunye time tu. thn ni ak clbrate new year kt umah je.sob sob bosannye duk klate..rindu waktu itu..

ckin said...

wahaha...same goes with me dear...aku tido dgn lenanya....rindu2