Thursday, December 17, 2009

salam maal hijrah

salam maal hijrah dan selamat tahun baru kepada semua umat islam....

okeh...kena cepat nie
malam nie aku kena keje
skang dah pukul 8.50 pm, jap lg pkol 9.15 nak kuar...masuk keje pkol 10pm
arghhh...penat...dahlah siang tadi keje dari pkol 8 am till 5 pm non stop okeh, i x sempat nak lunch pun tdi, last2 makan dlm kete on the way blik umah...tp goreng pisang je lah, and skang tgh lapar...wawawa

okeh...i kena keje back to back...
hebat ke hape tah...
siang tdi keje 8am -5pm, malam nie keje dri 10 pm - 8 am kat satelit, pastuh terus sambung esok pgi pkol 8 am smpai 1 pm dkt CDR plak...wawawa...sile pengsan skarang...x tido weh...lebey dri 24 hours tuh...IF only dpt claim, aku lah org mude terkaya kot...wawawa..sile berangan sajelah...mane mungkin bole claim..kalo nk pindah private ye cik kak!!

oopppss, sebelum terlupe, aku kena pikir tajuk utk research project nie, kena submit proposal isnin nie...tp baru bitau last 2 days..hape2 tah...sape2 ade idea?? bile tah aku nak pikir nye....malam nie keje, esok keje lagi, sabtu pun aku keje jugak...ahad je kot free...pengsan~~~ nak berangan pun x sempat, lgi kan nak berfikir...HELP!!

oohh...dah pkol 9 pm...i kena blah dulu...nnt smpai lmbt ade org kena marah plak nnt...
bubbye!!

No comments: