Monday, December 14, 2009

Wedding

penat.
semalam sampai rumah dlm pukul 9.30pm.
sampai2 terus pengsan.
drove from KL back to JB.
highway pulak jamme macam 'perrghhh seriusly esok raya weh!!!'
and pagi nie pegi keje mcm biase.
and some more, patients adalah sangat banyakkkk dekat OPD hari nie...
ooohhhh...penat


but i had fun in ''Pn. Surya & En. Fitri" punye wedding

kepada Pn. Surya & En. Fitri,
"selamat pengantin baru"
semoga berbahagia hingga ke anak cucu
jangan gaduh2 ke hape
rajin2 masuk dapur oke..wahaha

aku seriusly rase mcm x percaye weh ko dah kawen
aku rase ko macam main kawen2 je, mcm mase zaman kanak2 dulu
tapi, this time is the real kawen punya
dulu same2 belajar tergolek2 depan tv sebagai anak dara, malas2 nak masak tiap2 malam pun cari burger nasi lemak bagai...rindu weh zaman itu...gadoh2 lagi dgn mak tiri...huhu
memories tuh...
ape pun, aku doakan yg terbaik utk korang
dan aku doakan ko bunting pelamin okeh!!!!
nnt sile buat baby shower tau...hahaha

dan selamat pengantin baru jugk kepada "Pn. Azra & En. Pami"
semoga berbahagia selalu sehingga ke anak cucu

surya dan aya, korang boleh celebrate anniversary sesama kan...hehe

gambar akan diupload kemudian, menanti ihsan kamera cik alin
coz bateri kamera aku hilang ntah kemana x dpt dikesan....T_T

No comments: