Saturday, December 19, 2009

Perlukan pembantu rumah??

Adakah anda memerlukan pembantu rumah??
YA atau TIDAK??
kerana saya rase saya memerlukan seorang pembantu rumah.
perlu ke??

it has been a very tiring week for me
bukan kerana aku sibuk banyak berkerja sampai penat...
tapi mungkin kerana aku kurang sihat kott
batuk2 sampai rase nak terkeluar anak tekak, malam2 pulak diserang nocturnal fever on and off, hidung pula sukar bernafas rase seperti disumbat dgn sesuatu di situ...

balik kerja kepala pening terus pengsan
baju dah seminggu x berlipat.
itu belum lagi baju yang dah bertimbun x basuh lagi
beg baju yang aku bawak pergi ke KL last week pun masih x unpack lagi..masih setia di situ.
bilik serius macam tongkah pecah
tpi tiap2 malam pun aku bantai tido dgn lena je..
kereta aku pula serius kotor macam lah aku nie kerja dkt construction site di padang pasir...kesian dia, malu dgn kereta2 lain...tp aku peduli ape, janji aku selamat pergi dan balik kerja...

oleh kerana itulah..aku memerlukan pembantu rumah..mungkin pembantu rumah cum pembantu peribadi
mungkin juga cum driver...jadi aku bole tido dalam kereta..perjalanan pergi balik ke  tmpt kerja sahaja sudah hampir 70km...lebey bahagia kalo ade driver lebey2 lagi sewaktu jalan jamme

semalam aku tido selama 13 jam...sebab terlalu penat kerana telah berkerja straight 15 jam..dri pukul 10pm hingga 1pm esoknye tanpa tido..amek ko!!...bangun tido je rase nak muntah...kepala pening, perut masuk angin, sape suruh ko tido x makan dulu...

so, does anyone care to be one??

ooohhh, sebelum terlupa, tadi aku attend majlis kahwin kawan lama mase di STARP, balik kerja tghari tadi terus salin baju dan pergi (tengok...kerja lgi!!)
'Selamat Pengantin Baru' kepada Nadia dan suami, semoga bahagia hingga ke anak cucu
tadi sangat seronok sebab dpt jumpe rakan2 starp yg dah lame gile x jumpe
ade yg dah 8 tahun kott aku x jumpe..siap aku x kenal lagi..sorry ye

lepas itu terus pergi ke wedding pn surya belah lelaki pula...aku jadi tetamu yg sgt lambat dtg..pukul 5 ptg baru sampai...pengantin dah siap tukar baju biasa dah...aku budget2 khemah dah siap roboh, nasib baik masih berdiri teguh di situ..tp bagus jugak dtg lambat kan..bole borak2 dgn pengantin lame2 sebab ko takde tetamu lain nak layan...haha..(boleh lah buat selalu lepas nie)


okey bubbye, i nak tunggu call, kot2 ade org nak jadi pembantu rumah i...nnt kite nego price okey!! i kasi diskaun sempena YES..haha

No comments: