Tuesday, August 17, 2010

Chaah, Segamat

finally dah tahu dapat di mana - Klinik Kesihatan Chaah, Segamat
bintul pulak dapat - Klinik Kesihatan Bandar Putra
tempat tinggal pulak dekat Labis, tp x ingat la nama taman tuh
kira tengah2 la labis tu, sebab aku dgn bin dua2 ke arah yg bertentangan



ko tengok sikit punya besar segamat nie
then dkt KK chaah ni x pernah ada pegawai farmasi, yg ade cume sorang dispenser..gile survival la dispenser tu
on the way ke KK chaah ni ade jumpe satu klinik desa yg name dia amat menarik which is Klinik Desa Temu Jodoh...haha....pastuh aku terus ckp dkt bin aku nk posting situ...klinik desa manede pharmacist, but still aku kena jaga klinik desa tu...funny name kan

so dkt chaah nnt, aku pegawai first yg masuk, maybe byk la benda nak kena setup nnt
pegawai yg dkt KK besar dah ckp
"nnt awak kena organise fail, kena wat procurement, kena kemas stor yg label pun tade tu, kena wat precpaking" tapi situ komputer pun tade, cemana nk kije?? huuu~

tapi paling best sbb jadi boss besar...haha...situ doktor tade cume MA je ade

tmpt utk tinggal pun dah dpt, Alhamdullilah
naseb ade patient terdengar conversation kami dan terus meng'offer' bilik utk disewa
bilik pun bilik la, sbb mase tuh dah malas dan penat so terima je lah ape yg ade
but ok, not bad

cume jalan situ horror, lobang sana sini, lori besar gabak bersepah atas jalan pastuh gerak cam siput bawak kelapa sawit lebih muatan, konfem tayar aku cepat rosak langgar lobang sana sini
x kesah la...janji x jem

so, i am taking this in a very positive way
i will survive!

2 comments:

Anonymous said...

OK lah tu ckin. take it in a positive way. Cayalah ko bos kat KK tu :)hehe

ckin said...

thanks azie, nanti ko dah dapat tau posting mane update ok.