Thursday, August 26, 2010

Cik Teeee

benci sungguh la dengan cik teeee nie
dah la suke masuk bilik orang x bagi salam
ni dah kali ke-2 dah ni cik teeee
lepas tuh pergi makan makanan orang
kesian kawan tuh tak dapat nak sahur nasi dia sebab cik teee dah makan dulu
hey, kalau aku dapat memang aku sembelih sekor2
lepas tuh aku buat sup kasi kucing aku makan

cik teeee-kussss!!!!
berambus kau dah rumah ini

p/s: teringat operasi giat penangkapan dan pelupusan tikus2 masa duduk rumah sewa seksyen 2 masa zaman uitm dulu..huuu~
p/s/s: yeay, esok blik jb...segamat bosan...duhhh~

2 comments:

Anonymous said...

aah.. teringat dulu2 kemain lagi kita tngkap cik tee kan kan..juju the exprt bab2 ni..hehe :P

ckin said...

ha'ah..ape khabar la juju agaknye...aku memerlukan khidmat dia tangkap cik tee di sini..hehe