Tuesday, August 3, 2010

Habes PRP

semua orang nak buat shout out happy dah abes PRP dan buat entry happy ending
shout yeahhhhhh!!!
aku pun mesti nak kena buat jugak kan...hahaha
so sekarang tengah floating...tapi aku rasa sangat kelakar dan pelik sebab aku di-floatingkan ke manufacturing
ahahaha....seronok OK
actually utk floating ade 2 post kosong dkt opd, dan 1 post kosong dkt manufac, dan disebabkan mereka mengalah dgn kesungguhan aku utk duduk manufac, so mereka pilih opd dan aku di sini, bergembira di manufac..thank you!!!
tapi aku x faham kenapa perlu ade post kosong dkt manufac sedangkan sudah ade 2 prp di situ...tapi x pe...aku sukee

dan 1 lagi aku paling x paham...bos besar asyik dok suruh kitorang amek time-off...dia ckp awak pegilah bercuti...bila aku datang keje siang tadi, dia ckp ' eh, awak bila nak amek cuti??'
padahal semalam aku baru cuti kot...lagipun dok umah bukan de benda nak buat pun...tido je nnt
tapi xpe....aku tetap sukeeee cuti-cutian nie!!
kalau x kerana kena keje weekend nie, dan kena keje malam khamis nie memang dah lama aku pergi bergembira suka ria dkt pantai

majlis perpisahan pun dah buat tadi
sedih.
tapi gembira.
jugak berdebar

hehe

No comments: