Tuesday, December 14, 2010

Trip Melaka 1

kan dah cakap hari tuh yang i've been to melaka 3 times in a week
so ni nak cerita trip yang pertama ke melaka

Date: 3/12/10 - 5/12/10
Accomodation: Rumah widi, bukit baru...thanks beb!!

so, lepas habes kerja meeting bagai jumaat petang tuh, aku pun teru zass ke melaka dari segamat melalui jalan lama yang lalu tepi gunung ledang....naseb lah tak sesat sebab aku main redah je mase tuh...hehe...then sampai umah widi dalam pkul 7.30pm

malam tuh widi bawa pergi makan dekat pak putra nan & tandoori chicken
sedap!

Gambar seperti biasa....belas ihsan encik google...:))


after that jenjalan di jonker walk before balik umah tido zzz
the next day tuh widi kerja methadone
maka secara tak langsung aku jadi bodyguard ko lah kan widi...haha
nampak macam agak susah kerja dkt melaka ni berbanding johor since sistem mereka agak lain sket
and some more, diroang dah apply every clinic ada methadone
wahh...kalo johor buat begitu konfem aku kena oncall methadone sampai muntah la jawabnye

settle methadone kita ke seremban untuk wedding chapx
congrates to both of u..may it last forever...insyaAllah

aku tiada dalam gambar....picture was taken mase aku ke toilet...ciss
congratess pada kelly juga yang langsung on the same day
after wedding balik umah makan kemudian tido lagii...haha

the next day, ahad tuh, dengan setianya aku ikut lagi pergi aktiviti mendispen methadone di 3 klinik yg berasingan...mencabar sungguh
petang tuh baru lah kita berhibur sedikit
sempat karok dan boling
kemudian aku pun pulang ke jb dengan traffic yang agak sesak di highway malam itu
dekat pukul 9 malam baru smpai rumah

sekian laporan ringkas untuk trip pertama ke melaka
:))



No comments: