Thursday, December 16, 2010

Trip Melaka 3

oppss, sorry lah sebab i terus jump ke trip yang ke-3...trip melaka ke-2 nanti baru cite sebab ambil masa sket nak mengarangnye tuh

trip yang ke-3 ni adalah pada hari Sabtu, 11 Disember 2011
(padahal baru jek balik dari melaka on 10 Disember tuh utk trip ke-2, fuhh, penat sungguh berjalan2)

tujuan ke melaka sama seperti yang pertama dulu iaitu untuk attend wedding kawan lama
Sharodz atau nama betul Nurfairuz....kawan masa dekat SAKTI dulu...lepas matrix tak pernah jumpa dah tup2 dapat invitation kawin dia

so, aku dengan tak malunya tumpang cik Lina bersama tunangnye sebab aku kan penat berjalan2 pusing melaka yang second trip x habes lagi...jadi kali ni aku jadi penumpang je, dok belakang tidoo

gerak dari jb pukul 9 lebih, then sampai melaka around 11.30 am kot, pastuh pegi survey rumah pengantin dkt taman peringgit...since macam masih awal lagi kitorang pergi jalan2 dekat jusco baru tuh
around pukul 2 pm baru pergi rumah pengantin

Puan Sharodz....sangat cantik!!

Adegan membaling gula-gula dan coins....aku berjaya kutip seposen je...haha....lina plak dapat dalam singgit lebih....ikutkan hati aku nak je ke depan tuh join kanak2 yang riang ria kutip candy & coins...hik2

Aku, lina dan pengantin
mase dekat wedding dapat jumpa a few kawan lama including baz (rindu giler kat ko baz, makin cun skang ye, hehe), pastuh ade syafiq taib dan adik2nya
kawan2 yang lain yang datang tak sempat nak jumpa

lepas wedding sharod, kami pun bergerak pulang dalam pukul 3 pm lebih
tapi tak straight away balik jb pun

uhhh, nanti i sambung cite destinasi merayau melaka next post k
stay tune...ececeh....geli kan
haha...bye

No comments: