Wednesday, August 5, 2009

2nd and 3rd day

walopun saya penat dan katil telah memanggil2 secare syahdu, saya masih tetap akan update pasal kisah pekerjaan saya pada hari ke2 dan ke3...dah bela kenalah bagi makan kan...wahaha..

okey...hari kedua
nothing much....since saya dekat DIS, saya diajar mengurus-kuruskan diri..haha...bukan lah!!.. tp menguruskan DD sebenarnye...tp hari tuh x byk ward yg indent DD..so sgt bosan sbb xde keje..then duduk je dkt cubicle tuh isi segala semua lah borang2 yg x abes isi...
then, petang dgn suke hatinye cabut lari...wakaka...pukul 3 dah punch card out....without even telling my preceptor tuh...tp bukan lari pegi mane pun, pegi KWSP sbb nk bukak akaun caruman and pegi maybank skali sbb nk amek account statement....huh...amek kau...pukul 5 dah ade kat rumah baring2 senang hati

hari ke3..hari ni lah
hari ni byk keje, balik pun lewat sket td, dlm pukul 5.30pm....still buat DD, tp hari ni dah terrer sket..then kena wat summary utk porforma ape tah yg untuk apply drug masuk dalam blue book..huhu, banyak gile journal articles dia untuk dibace, larat x larat jelah, jumaat nnt kena submit

kalo dri rumah ke sana dlm setengah jam je..itu kalo highway pasir gudang tuh x jam lah kan
tpi kena bayar RM5 lah sehari pergi dan balik utk tol
tu belum campur duit minyak dan makan...naseb baik la makanan kat sini murah, lagi murah dari dekat cafe fac farmasi dulu..huhu...
wahaha...duit dah xde ni....baru keje 3 hari..lambat lgi tuh gaji mahu masuk

tp kan...saya dah mula sakit2 tekak...waaaa...takut!!!
semua org kt sini mostly pakai mask...as precaution utk elak H1N1 nye infection
esok nk pakai mask la...
nk beli hand sanitizer jugak sbb mmg byk gile contact either direct or indirectly dgn patient
dah name pun keje kat hospital kan

okeh...habis...

2 comments:

-widie- said...

babe,ape maen bela2 nie
ader bela pnuggu ke blog ko nie,ggrrrr..

ckin said...

wahaha...bela la babe...
macam bela kucing tuh
wakakaka
layankan je aku ie....