Wednesday, August 12, 2009

Mask

nak jugak letak gambar aku pakai mask dekat tempat kerja....hahahaha
.
.
.
.
tp nie gambar dlm kete je lah ade....nak camwhore diri sendiri kt bahagian farmasi tuh segan lah pulak...nnt sume org tngok pule...kalo nak camwhore jugak kena gie wat dlm bilik DD yg takde org tuh...wahaha...malas aku..
since 3rd day masuk situ aku dah mule diserang batuk2 secare ganasnye...jenis batuk koh2 koh2 yg kalo kau batuk kt farmasi aras 1 tuh, bole sampai ke satellite farmasi aras 6 pun dengar...see...see...gilerrr banyak bakteria hospital nie...sekejap je aku dah kena infection...atas nasihat rakan2, aku pun gie lah ambik benadryl sesuke hati secare percume dkt OPD tuh...wahaha....
dan Alhamdulillah, batuk semakin reda, tp masalahnye, selsema pule yg datang...semase menulis entry ini sahaje adelah dlm 20 kali aku bersin...wahaha...kesian laptop mesti kau tension kan sbb aku bersin ke arah kau kan...hahaha
tp semalam petang, adik aku pulak demam, hurmm...maybe berjangkit aku kot...harap2 hanya demam biaselah..
btw, esok mungkin aku akan pergi mengambil vaccine influenza dan juge hepatitis, waa...takotnyee nak kena cucuk dgn jarum...err, kalo amek injection vaccine nie bole mintak MC half day x??? wahaha...bole la...bole la..

No comments: