Sunday, August 30, 2009

Shopping raya

err, baru seminggu puasa dah mahu shopping raya ke cik kak???

wahaha...bukan aku yg shopping OK, aku cume temankan mak aku menshopping baju raya adek2 aku...itu sahaje...since weekend ni je aku free sbb for the rest of september punye weekend aku kena keje, so kite shopping la weekend ni...weeee

setiap tahun pun destinasi shopping kami adalah dkt plaza angsana...x pernah pegi tempat lain mcm Jalan TAR ke, Masjid India ke..sedey kan...T_T...ekeke

*Gambar ihsan dri pakcik Google
motif letak gambar: saje je..nak jadi duta promotion angsana sekejap..hehe

sebenarnye main thing yg nak distorykan disini ialah kejadian yg berlaku mase shopping itu...sedang aku enak2 menjamu mata melihat pakaian sambil menelan air liur sebab xde duit mahu shopping, tiba2.......jeng....jeng...jeng....kasi drama sket

.
.
.
.
.

ade a group of budak laki berlari2 mcm watson nyambek (betul ke eja camni) depan aku....ceehh..terus nak tersedak rase sbb tgah asyik telan air liur kan sbb menahan rase kepingin shopping itu....aku pun pelik la, kenapa pulak budak2 nie nak main lari2 dkt tmpt org ramai nie...then suddenly, ade seorang lgi mamat smart berpakaian (err, mestilah berpakaian kan) yg mane aku rase mcm staff dkt situ, berlari2 juge mengejar mereka sambil menjerit "Oiiiiiiii, kurang asam punye pencuri, sini kau.......#@!^&*^%" sempat lgi tuh dia menyumpah seranah budak2 itu...diikuti dgn beberapa lagi staff lain membawa walkie-talkie sambil berlari2 anak ikut mengejar....

cehh...aku ingatkan ade org tgah shooting film ke drama ke, bole interframe jap...wahaha, rupenye real plak ade budak2 main curi2 dkt situ

and so, semua org ramai tercengang dgn aku2 skali pun terus abes saliva semua...kalo aku tahu bdk yg lari mcm watson nyambek tuh pencuri, terus aku bentes kaki dia mase dia lari kt depan aku tuh....kot2 bole dpt hamper hari raya percume ke dri plaza angsana sbb tolong cekupkan budak itu...wahaha...

and aku x pasti mereka berjaya tangkap budak2 itu atau tidak...dan aku serta org ramai dkt situ terus resume shopping balik dlm mood telan saliva selepas itu....ehehe..aku sorang je lah mood telan saliva, org lain mood poket bocor kot...

last2...aku hanya dpt grab 1 shje baju...tp blouse biase je la...BUT....definitely lepas masuk gaji nnt, aku akan pergi sekali lgi dgn mood poket bocor plak...HAHA...looking forward for that...eh lupe plak, so moral of the story: kalo nampak org lari2 dkt shopping complex tuh, sile la bentes kaki mereka...wahaha...and...Jangan mencuri...Berdosa.....

No comments: