Sunday, August 2, 2009

Mimpi dan realiti

malam tadi aku mimpi aku gie lapor diri dekat JKN...
cehhh...konon cam semangat berkobar2 lah tuh nk gie lapor diri sampai termimpi2
realitinya...aku xdelah rase semangat membara langsung nk pergi sana tuh

dalam mimpi tuh, aku gie lapor diri dgn inaz...hak2...inaz masuk mimpi aku...konpius kan???
sbb realitinya, inaz jauh kat utara tuh, aku kat selatan, pastuh bole pulak nk pegi melapor sesama kan....
hahaha

then, dalam mimpi tuh lagi, aku x jumpe name aku dekat JKN negeri Johor mase tuh...punyalah gabra sbb takut kalo aku sebenarnye tercampak ke negeri lain instead of Johor kan
but realitinye.....haha...masih samar2....tatau lagi ape yg mungkin berlaku
kite tnggu esok sajelah bile mane aku pergi lapor diri di JKN tuh

pulak tuh, kakak dkt JKN yg dalam mimpi aku tuh kerek gilerr....siap marah2 kitorang lagi
hak2...kelakar...harap2 esok takdelah akak tuh kt situ
muahahaha

okey....secara rasminya esok aku dan rakan2 akan mule lapor diri di tempat masing2
lepas tuh aku tatau ape yg akan berlaku
most probably after that kitorang bole balik rumah sambung tido and wait until the letter form KKM sampai...wee...wee...*muke mengharap*
then after that, barulah kite proceed ke hospital masing2
or the worse part, ko terus pergi masuk kerja on the same day.. .pulak tuh, tetibe hari first day kena wat TPN TDM....muahaha...jom nanges sesame dekat bawah tangge...T_T

so, kepada rakan2 yg dah mula lapor diri hari ini untuk area kelantan, dan juge yg akan melapor esok, GOOD LUCK kepade korang semua....together we make UiTM pharm proud of us eh....wahaha...semangat!!!

kepada ahli kelab 401...
KAMU, selamat merantau ke negeri orang...semoge ko happy berjaya di sana...jangan sedey2...balik sini bulan 12 nnt mesti ko dah kurus kan...=)
KAMU, selamat menerjah kedai org dan menghafal segala bagai undang2 dengan jayenye...soklan forensic exam kasi bocor same kitorang sket eh
KAMU,  selamat pergi kerja bersama ayah kamu, tengahari bole balik makan dekat rumah...harap2 tahun depan kitorang sume bole makan nasi dekat kelantan..*sian aku x pernah pegi sana*
KAMU juge, good luck, jage anak sedara baik2...eh, silap plak, gie kerja baik2,, bawak saga tuh elok2, nnt aku nk merasa gak naik..muahaha

No comments: