Wednesday, January 27, 2010

i LOVE my job


click untuk tumbesaran

saje gatal nak post jadual oncall aku dkt sini...hahaha...bukti yg aku kena kerja mase CNY....tsskk...aku kena kerja 3 hari out of 4 hari yg cuti tuh tau...only free on saturday..terpaksalah aku buat tarian naga dan singa seorang diri semasa kerja nnt....tpi xpe...i LOVE my job...(^_^)

dan tngokk!!!...february nie minggu ke-3 je yg aku betol2 free...1st week tuh walopun tak kena kerja tpi ade kursus orentiasi  on 6th & 7th feb ( cehh, aku dah keje dkt 6bulan baru nak wat orientasi ke??...haha) bertempat di hospital kulai selama 2 hari...naseb baik hospital kulai tuh is about 10 minutes drive from home saje...so nevermind also coz i LOVE my job...(^_^)

tngokk!! kan dah ckp i LOVE my job sebanyak 3 kali....(^_^) dan buat muka senyum sebanyak 3 kali jugak dari hati yg betul2 ikhlas ini.

No comments: