Sunday, January 24, 2010

LOP's get together 23/1/2010

ooppss, sebelum pape, aku nak wish a very2 happy bithday to my dearest friend ALIN....happy 24th birthday on 23/1/2010....tsskkk...tua kan....if u're reading this: patotnye aku wish ko kat sini semalam kan, but i've been a bit busy yesterday, tp aku dah wish pkai sms kan...hehe...may u have a blast year ahead and happy always dengan orang2 tersayang...rindu nak pergi holiday dgn korang!!!

okey, skarang kite proceed ke LOP's get together event which took place in pin junction cineleisure, then a great dinner in restoran idaman area damansara kot, finally a karok session in metro kajang. Had a really great fun, time-kasih kepada organiser...siyes best giler dpt jumpe rakan2 lama, and thanks to noly sebab insist aku untuk pergi and provide tmpt tinggal dan transport jugak..thanks a million to u. Aku rase aku org paling jauh skali kott datang, all the way from JB....

an it was my first time naik flight alone...cehh...cehh...bangga mak...mcm terer laa tu kan...wahaha...naseb baik tak salah naik flight..skang nie dah x pandang dan bus express...cehh...ape tuh bus?? tatau?? haha


 best dapat jumpe korang especially baz...dah dekat 6 tahun x jumpe kan...


 team bowling lane 6 dan lane 7


 kau tngok...yang palin rendah score tu aku punye la, 57 je beb score...bangga tau!! haha


dinner fully sponsored...thank you


dan2 abes makan je, hujan pun turun agak lebat...


then, kite pergi karok..at first discuss nak pergi red box sogo. then mereka tukar ke metro kajang sbab lebey murah kot...akan tetapi!! they forgot to inform us about the changes..tskk...kami dah sampai sogo siap meredah hujan lebat then kakak redbox tuh cakap reservation have been cancelled. taknak bengang plak rase kan..kau ingat dekat ke damansara nak kena sogo, pastuh dri sogo nak ke kajang pulak kan


but anyhow, thanks kepada mereka berdua ini, aku tau ko dah penat noly nak balik dan tido kan sbb esok hari ni nak kena pegi penang...tp still ko bawak aku ke metro kajang nie...seperti kata ijat : takkan sbb bengang kite nak blik umah tido terus kan, kesian dkt kau yg dtang jauh2 dri jb nak jumpe kawan, tak worth it lah nnt tiket flight kau.

btw, seram gilerr mase nak pergi metro kajang dri sogo tuh sebab si ijat ni bawak tanak 160km/hr plak kan...sebab bengang  punye pasal nak lepas tension...dia kata nak marah x bole sbb bukan kawan dia...haha...thanks bro

thanks again...nnt kalo nak kawen jangan lupe jemput aku...aku bgi hadiah spesel punye utk korang...=)

No comments: