Sunday, January 31, 2010

sunday blues

kan semalam dah cakap yg hari ini hari ahad pasti bosan...
duduk dalam rumah sahaja, dengan sang matahari pun x pergi bertegur sapa...tskk
yang paling x faham sekali adalah kenapa dekat tv tuh takde cerita menarik langsung semasa hujung minggu
ape guna ade astro channel banyak2 tp 1 cerita pun x menarik...sigh...T_T...sungguh pity

lagi satu tatau lah kenapa minggu nie aku terlebih rajin post entry banyak2 dalam blog
mungkin sebab aku bosan tatau nak wat pe
okey, abaikan the fact yg aku sebenarnya banyak kerja lain kena buat cuma malas sahaja

rase seperti mahu menukar layout background blog ini
sudah bosan aku menatapnya
tapi x jumpa layout yg x menarik di hati
rase mahu menukar nama blog juga...ape kes tah aku letak nama 'secangkir luahan rase'...geli kan...haha...dulu ingat saje nak letak nama tuh dulu for the time being then baru tukar..tpi sampai skarang x tukar2..

hurrmm...esok is monday
kerja lagi...
xpe...kan dah cakap i love my job dan kemudian buat muka senyum macam nie (^_^)
bubbye

No comments: