Monday, January 3, 2011

Bola dan cuti

saya tahu orang lain dah lama berkurun cerita pasal malaysia menang piala AFF tuh kan
sejak tahun lepas lagi 2010...tengok sekarang dah 2011 pun
:))

anyway, congrates kepada team Malaysia sebab menang piala AFF sekaligus membuatkan PM kita Najib gumbira senang hati, lepas tuh terus declare friday tu as a public holiday...saya sangat sukee tau sampai siap buat status i sayang najib dekat FB lagi tuh...hehe

actually, saya tak tengok pun bola final rabu malam tuh, rumahku di segamat kan hanya dapat tv3 sahaja,
tapii, rakan2 semua wahh bukan main hapdate status dkt fb setiap minit pasal game tuh
so, sekurang-kurangnya saya tahulah team kita menang kan

anyway, ade jugak yang hapdate status pasal pemain2 kita
pasal khairul fahmi la, safee sali laa..macam2
then masa blogwalking i came across blog gf si fahmi ni
chekidaut!!

the next day khamis. pergi kerja budak dekat kaunter tuh dah cakap awal2 esok cuti sebab malaysia menang
tapi saya serious tak percaya sebab malam tuh saya memang tak tengok tv
kate nyer ngadap fb tengok hapdate status bola
bola abes pkul 10 teruslah tidoo kan..haha

"kau nazid muka memang tak boleh percaya"
kesian PPK tak bersalah setelah cubaan menyatakan esok cuti kepada saya gagal
tapi setelah dikonfem dengan PPFku, hah, betullah tuh
haruslah wajib berdesup waktu lunch hour tuh balik labis sekejap, kemas2 barang so that nanti pukul 5 je terus cabut dari chaah kan

dan seperti tahu2 pula, hari ini hari isnin pun saya CUTI juga
hamek kau 4 hari cuti straight
cuti sebab penat lorr
been busy dari khamis lepas, balik dari segamat sampai jb 6.30pm kemudian pkul 8pm dah bergerak2 khas ke KL pula...will update later
dan semalam baru pulang semula ke jb..so hari ni kita mahu rest
tuh, ada 2 bakul baju busuk mahu di laundry kan
ishh...ishh

Happy Monday People
and have a great weekdays ahead!!

No comments: