Wednesday, January 5, 2011

Tag dari surya

lambat sungguh kan aku membuat tag yang kau bagi ni surya....^_^
sejujurnya, aku tak pernah pun buat tag-tag ni dekat blog
kalo dekat fb tuh dulu selalu gak main, especially masa menganggur nak tunggu posting dulu tuh, bukan main rajin lagi aku main tag-tag dekat fb tuh....semua game lah aku main mase tuh, skang ni haramm takde mase tak sempat nak main pun

ok....sebelum aku membebel lebih lanjut, kita terus kepada TAG ini ye


1.  Adakah anda rasa anda HOT
YES,  sekarang memang tengah HOT, rasa macam nak pasang aircond, bilik saya panas~


 2. Upload wallpaper anda guna sekarang


  3.  Cerita tentang wallpaper tersebut
Itu memang wallpaper laptop ni sejak azali  dibeli lagi, rasenye takde tukar2 lagi sampai   sekarang, isshh,  baru prasan x pernah tukar wallpaper ni bile wat TAG ni...terima-kasih kerana telah menyedarkan saya..hehe

 4.  Kali terakhir makan pizza
Bulan lepas rasenye. Dekat rumah. Delivery.

5.  Lagu terakhir anda dengar?
Tatau lah lagu ape, tapi soundtrack cerita Hani dekat TV3, hari Selasa, pukul 9 malam

6.  Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini 
 Baru lepas habes cakap on the phone dengan bintul, namenye keje sama pkd, tp nk jumpe jarang sekali, so segala updates gossip adalah melalui phone sambil2 tengok cerita Hani dekat tv3 tuh sambil chat on FB, wah, sangat multitasking...hoyehh!!

7 .  Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
Kakak, Atin

8.  Tag lagi lima orang
Tak nak tag sesiapa....haha...ataupun sesiapa nk, feel free to tag yourself

So soalan 9 - soalan 14 tuh  saya tak payah jawab lah ye sebab tak tag sesiapa...hihu

Happy TAGGING people!!!




No comments: